Известие

Collapse
No announcement yet.

Да се похваля: Вече съм "горд" собственик на Алфа 33 1.7 16В QV

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    [QUOTE=mordohy;757202]Темата започна да се изражда и както виждам, ще доведе до поредния форумен скандал.
    Аз също исках да взема тая кола и понеже знаех, че нещо е правено по мотора в Лисан сервиз, отидох при Сашо да го попитам за състоянието на колата.
    В прав текст, пред свидетели ми заяви, че каквото и да е правено по тоя мотор е било, когато не е бил в сервиза и няма и идея , какво точно е правено и следователно не може да ми даде никаква гаранция за мотора.
    Това ме отказа да я купя!
    Редно е да чуеме и Дригата, защото се говореше, че той е правил мотора, а сега се оказва, че може би е правил само главите!
    Изобщо тоя мотор е : секс, лъжи и видео![/QUOT

    Хахаха и още нещо както се казва мотора скоро ще е в коша в отлично здраве ще уведомявам за развитието!!!!!!!1
    Alfa 145 1.4 t.s

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
      Ми много сте сбъркали със сервиза за глави. Главите се правят в сервизи за глави, а не от някой, който не познава измервателния уред. Глави се правят с машини, не на око.

      ПАК ДО ПЕРДАХА:
      Приятелю, не ми се форсирай, не ти държа кофти тон, просто ти обяснявам какви са правилните стъпки и постъпки. Ако на някого му е дотрябвал съвет, никога не съм му отказал. (Това го знаят хората, които са го искали от мен). Всеки сам се оправя, това е истината. Важно е да подбереш правилния ччовек за помощ.

      Единственият извод е всеки да се научи къде да НЕ ходи да му пипат по колата!

      Това е истината. При скапани майстори не стъпвайте, колкото и реномирани да са им "сервизите".

      Comment


      • #48
        Незнам защо ме намесвате,но от тук прочетеното ще напиша и аз какво знам .

        На тази кола единственното нещо което съм правил е главите!!!! И то с присъствието на Лисан (сашо),не ,че има значение,аз си понасям гаранциите за главите,но не това е интересното,а това:
        След ремонта на главите бяха изпратени в Пловдив за монтаж и ненедейно след една две седмици се обажда собственика и с следният проблем"Не иска да запали".

        От там на трак дей 1 собственика и ме намери и си поговорихме и се установи ,че горкия не знаел кое ангренажно колело къде стои и я зацепил грешно,за мое най голямо удивление ми бе сервирано ,че колата я били теглили за да запали,но тя и така не искала да запали!!!

        От там моят извод беше да сваля главите и да сменя кривите клапани,но някак си на него не му се вярваше и смяташе ,че ще си я отремонтира "някак си",от там с Крис след трак дея я били оправили???????

        Мотора на тази кола не е стъпвал при майстор и затова всяко лято следва смяна на колянов вал!!!!!

        Не нося отговорност за коли които НЕ съм правил.

        Някъде имаше тема за тази кола,намерете я и прочете за какво иде реч,а не да си прехвърляме топката.
        145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
          Незнам защо ме намесвате,но от тук прочетеното ще напиша и аз какво знам .

          На тази кола единственното нещо което съм правил е главите!!!! И то с присъствието на Лисан (сашо),не ,че има значение,аз си понасям гаранциите за главите,но не това е интересното,а това:
          След ремонта на главите бяха изпратени в Пловдив за монтаж и ненедейно след една две седмици се обажда собственика и с следният проблем"Не иска да запали".

          От там на трак дей 1 собственика и ме намери и си поговорихме и се установи ,че горкия не знаел кое ангренажно колело къде стои и я зацепил грешно,за мое най голямо удивление ми бе сервирано ,че колата я били теглили за да запали,но тя и така не искала да запали!!!

          От там моят извод беше да сваля главите и да сменя кривите клапани,но някак си на него не му се вярваше и смяташе ,че ще си я отремонтира "някак си",от там с Крис след трак дея я били оправили???????

          Мотора на тази кола не е стъпвал при майстор и затова всяко лято следва смяна на колянов вал!!!!!

          Не нося отговорност за коли които НЕ съм правил.

          Някъде имаше тема за тази кола,намерете я и прочете за какво иде реч,а не да си прехвърляме топката.

          Мхм доста неща почват да се нареждат и да стават ясни,добре че пуснах темата.......
          и изводите са по скоро не пипай там където не ти е ясно........ако тези премеждия са вярни незнам даже как стигна до Варна.....много лошо ммммм нямам думи и после се чудя за какви ремонти се говори пък цифрите в пъти по-малки....нещата напълно се избистрят вече
          иначе по-темата днес ще отскоча пак да видя дали е раздробен и в краина сметка какво ще се прави
          Alfa 145 1.4 t.s

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
            Незнам защо ме намесвате,но от тук прочетеното ще напиша и аз какво знам .

            На тази кола единственното нещо което съм правил е главите!!!! И то с присъствието на Лисан (сашо),не ,че има значение,аз си понасям гаранциите за главите,но не това е интересното,а това:
            След ремонта на главите бяха изпратени в Пловдив за монтаж и ненедейно след една две седмици се обажда собственика и с следният проблем"Не иска да запали".

            От там на трак дей 1 собственика и ме намери и си поговорихме и се установи ,че горкия не знаел кое ангренажно колело къде стои и я зацепил грешно,за мое най голямо удивление ми бе сервирано ,че колата я били теглили за да запали,но тя и така не искала да запали!!!

            От там моят извод беше да сваля главите и да сменя кривите клапани,но някак си на него не му се вярваше и смяташе ,че ще си я отремонтира "някак си",от там с Крис след трак дея я били оправили???????

            Мотора на тази кола не е стъпвал при майстор и затова всяко лято следва смяна на колянов вал!!!!!

            Не нося отговорност за коли които НЕ съм правил.

            Някъде имаше тема за тази кола,намерете я и прочете за какво иде реч,а не да си прехвърляме топката.
            Дам, всичко това е вярно...но и Крис може да потвърди, че клапани не е удряла... двигателя винаги е върнян след като се зацепи и никога не бих я оставил ако удряше на клапани. Още повече, след седмица главите отново бяха доло заради разкопчаните гумички и след това следваше смяна на видачи, гумички и отново напасване, след което колата си запали и се движеше докато не я дадох на Пердаха.... както и да е, спирам да пиша за да няма излиши спорове и т.н. надявам се сега колата да е в правилните ръце и всичко да е наред.
            Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
            Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

            Comment


            • #51
              мхмм и аз казвам отсега че за последен път коментирам излишни неща.....
              явно е че малко чета и колата е имала проблеми от 2 часа се ровя и гледам стари теми,както и да е,засега има съмнения и са само съмнения пак повтарям че вала може и да нестава,ще се мие и измери но има и люспа която снимах,Жоро ти какво ще кажеш за вала който в момента е на колата?И само ще допълня колегата Дригата мисля че имаше впредвид че нещата са се случили при безумното бърпане на колата за да запали -тя явно е имала проблем за да не го прави и дърпането е крайно недопостимо мн неща се случват след това...
              Last edited by Perdaha; d.m.y г., 20:15.
              Alfa 145 1.4 t.s

              Comment


              • #52
                Пичове с риск да се получи СПАМ от моя страна рискувам да си изкажа мнението относно българските "майстори". В България всички разбират от всичко , но всъщност нищо не разбират. Който има възможности нека си ремонтира МПС-тата в чужбина , най близо Гърция. По качествено и по евтино. Споделям го от личен опит. Имам 2 DAF - влекача, няколко микробуса и леки коли разбира се и 90 % от обслужването им се прави там. Един малък пример. В БГ ми поискаха 2500 лв за смяната на предна главина с лагерите + труда за единия ДАФ . За същото в Гърция платих 800 евро с труда и всичко трая 2.5 часа , незнам колко щеше да стои в Бг машината. Така , че да се оскъпи повече разбира се. Мое мнение - лично - в БГ има мошеници и кожодери, които искат с два ремонта да избият кинти за почивка на Съни бийч е в такъв филм аз не участвам. Успех на колегата с ремонта , няма нищо по сладко от това да създадеш сам нещо красиво.
                Alfa Romeo 147 TS 1.6 120 PS 2003 , Nissan Micra K11 1.3 16 V 75 PS , Kia Carnival 2.9 CRDI , MERCEDES-BENZ S320 4 Doors, Automatic, Saloon, Petrol, Metallic Blue
                Жените са страст , колите необходимост.

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от Ordonez Покажи съобщение
                  Пичове с риск да се получи СПАМ от моя страна рискувам да си изкажа мнението относно българските "майстори". В България всички разбират от всичко , но всъщност нищо не разбират. Който има възможности нека си ремонтира МПС-тата в чужбина , най близо Гърция. По качествено и по евтино. Споделям го от личен опит. Имам 2 DAF - влекача, няколко микробуса и леки коли разбира се и 90 % от обслужването им се прави там. Един малък пример. В БГ ми поискаха 2500 лв за смяната на предна главина с лагерите + труда за единия ДАФ . За същото в Гърция платих 800 евро с труда и всичко трая 2.5 часа , незнам колко щеше да стои в Бг машината. Така , че да се оскъпи повече разбира се. Мое мнение - лично - в БГ има мошеници и кожодери, които искат с два ремонта да избият кинти за почивка на Съни бийч е в такъв филм аз не участвам. Успех на колегата с ремонта , няма нищо по сладко от това да създадеш сам нещо красиво.


                  Пич,извинявам се ама това не е ли обида към кадърните майстори???????????

                  Ти ги поставяш под общ знаменател,а така не бива.

                  В темата не се спори за добри и лоши майстори,а за некоректност в форума между колеги,което според мен е недопостимо!!!!!

                  Хубаво,споделяш си мъката,но тази твоя мъка ни най малко е свързана с този форум,моля не обтягай нещата ,така темата се насочва в друга посока,а това не е желателно.
                  145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                  Comment


                  • #54
                    Колега , знам за какво говориш, защото 11-12 години съм работил в Гърция, от които 6-7 в сервиз за тежка техника. Разликата в цената може да се получи и само от цената на лагера. Ако е специализиран сервиз, то частите се купуват от централни складове по много ниски цени! Съчетано със специализираното оборудване се получават наистина фрапиращи разлики.
                    Останалите са си същите..... като нас.
                    Тука всеки разбира от всичко, а там има тясна специализация.
                    Писал съм и аз доста по тая тема, но все пак настоящата е за един, много обсъждан мотор.
                    Тоя мотор е бил повод за много интриги и злостловия, лайтмотива на които беше – правил го е Дригата!
                    С него сме се дърлили достатъчно, за да ме обвини някой в пристрастност.
                    Още в Калояново разбрах, че мотора е омърлян, защото не може да го дърпаш за да запали и да го центроваш до безкрай, без да стане някоя простотия!
                    Криви клапани, неподходящи гумички, подлагани лагери....
                    Това може да го направи някой дърт селски майстор на Кировци, но не и работещ в активен сервиз човек.
                    Той няма време за такива простотии!
                    Редно е преди да омаскарим някого, поне да съберем фактите и да му дадем думата преди
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #55
                      мм отностно майсторите не съм съгласен в БГ определено има хора при които си заслужава да си повериш колата...който иска да се сърди в частност и колегата Жоро от когото взех колата тук става въпрос за некомпетентност,ако мотора беше взет направен в сервиз и имаше проблем Ок тогава виновния е ясен,но мотора не е само глави,пак казвам след всичко вече научено и казано по нещата проблема идва изцяло от некомпетентност и пестене на едни да кажем 200-300 лева и резултат е в мен,неискам да се спекулира повече с майстори и глупости мисля че нещата са ясни даже някой наистина майстори разбиращи не се заемат да правят боксера пък кво остана............неможе всеки да прави и експериментира върху тея наши Алфи....тва е истината.
                      Alfa 145 1.4 t.s

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщение
                        мм отностно майсторите не съм съгласен в БГ определено има хора при които си заслужава да си повериш колата...който иска да се сърди в частност и колегата Жоро от когото взех колата тук става въпрос за некомпетентност,ако мотора беше взет направен в сервиз и имаше проблем Ок тогава виновния е ясен,но мотора не е само глави,пак казвам след всичко вече научено и казано по нещата проблема идва изцяло от некомпетентност и пестене на едни да кажем 200-300 лева и резултат е в мен,неискам да се спекулира повече с майстори и глупости мисля че нещата са ясни даже някой наистина майстори разбиращи не се заемат да правят боксера пък кво остана............неможе всеки да прави и експериментира върху тея наши Алфи....тва е истината.
                        Съгласен!
                        Казвай с какво да помагаме!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #57
                          Колега Mordohy колко ти излезе горе долу крепежа отдолу,иначе благодаря за предложението за помощ със сигурност ще има с какво най-малкото със съвети за напред а и един читав ляв калник ще ми трябва че тоя молците са го нападнали яко...иначе засега и аз съм в тръпнене на присъдата след мерене на частите и дано вала стане поне за втори ремонт че филма ще стане иначе по голям......
                          Alfa 145 1.4 t.s

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщение
                            Колега Mordohy колко ти излезе горе долу крепежа отдолу,иначе благодаря за предложението за помощ със сигурност ще има с какво най-малкото със съвети за напред а и един читав ляв калник ще ми трябва че тоя молците са го нападнали яко...иначе засега и аз съм в тръпнене на присъдата след мерене на частите и дано вала стане поне за втори ремонт че филма ще стане иначе по голям......
                            Ляв читав калник- имам!
                            Кърпежа ми излезе ремонт на мотор на бус Ситроен, връзка разсад за домати, присадих четри дръвчета и залепих два радиатора! Освен това и регулирах клапаните на 10 цилиндров мотор на Медцедес, щото бяхме останали без пари, дори и за кафе!
                            Абе натурално- стоково стопанство!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщение
                              мхмм и аз казвам отсега че за последен път коментирам излишни неща.....
                              явно е че малко чета и колата е имала проблеми от 2 часа се ровя и гледам стари теми,както и да е,засега има съмнения и са само съмнения пак повтарям че вала може и да нестава,ще се мие и измери но има и люспа която снимах,Жоро ти какво ще кажеш за вала който в момента е на колата?И само ще допълня колегата Дригата мисля че имаше впредвид че нещата са се случили при безумното бърпане на колата за да запали -тя явно е имала проблем за да не го прави и дърпането е крайно недопостимо мн неща се случват след това...
                              За вала ще ти кажа какво ми казаха шлайфистите "Вала го бива, не е за шлайф но е шлайфан некадърно.(тук пак искам да кажа,че вала е на 2-ри биелни и 2-ри ремонт основении лагери) Слагай го, няма да имаш проблеми." В крайна сметка го сложих, защото за този вал идвах до Варна и купих цял двигател за него и едно,че няамаше читав на пазара, друго, че нямах повече пари. Иначе неразбирам за какво подлагане говорите, такова нещо със сигорност не е имало! А по повод дърпането... след като доста време се мъчихме да е запалим и след няколко падания на акомулатора... реших да е дърпаме, защото преди това ми се е случвало след дълго стоене колата да не иска да запали...( зацапва свещите) и няма палене и палеше след дърпане само!
                              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                              Comment


                              • #60
                                И така малко прясна информация от преди малко,днес двигатела е вече разкостен,вала е шлайфан но...зле има елипси но ще стане на 3-ти ремонт има месо за щлайфане две биели са за ремонт буталните болтове са за смяна цилиндрите са износени мн странно отвътре казаха че ще стане и така ама няма да го допусна щото ще гори масло най-вероятно затова имам един блок от 1.7 8в дано е по читав.ако ли не става малко филм или други бутала което няма да стане или набиване на ризи(надявам се да не се стига до там..).два видимо криви клапана който не са затваряли и то на един цилиндър са и двата но можеби ще изкочи още някой..
                                за сега общо взето е тва,утре ще нося блока и дано е по читав ще щрякна и някоя снимка...
                                Alfa 145 1.4 t.s

                                Comment

                                Working...
                                X